HTML

Porckorongsérvem gyógyulása

Friss topikok

Címkék

Történetem

2013.02.21. 18:56 Free_soul

Úgy gondoltam írok egy naplót a porckorongsérvem állapotáról és gyógyulásáról, egyrészt magamnak hogy tudjam követni a fejlődésem, másrészt esetleg más is tanulhat a tapasztalatomból aki szintén ezzel a problémával küzd.

37 éves vagyok, informatikusként dolgozom. Évek óta voltak időnként lumbágó szerű problémáim, illetve lábba sugárzó fájdalmam. Az elmúlt év második felében ezek erősödtek, ezért elmentem ortopéd szakrendelésre, ahol a doktornő elküldött MRI vizsgálatra. Az eredmény: az L5-S1 csigolyák közötti porckorong nyomott, sérves. Ez november 15.-én történt, azóta járok gyógytornára. 

  Az MRI felvételkor még nem volt jelentősebb fájdalmam. Egy kicsit fájt a derekam, illetve időnként volt lesugárzó fájdalmam, de nem vettem túlságosan komolyan. Emiatt még nem kezdtem el sajnos a jelentős életmódbeli változtatásokat, illetve nem csináltam még teljesen fegyelmezetten a gyógytornát. Továbbá ebben az időszakban lett egy elég stresszes szakasz a munkahelyemen. Ezek mind közrejátszottak abban, hogy az állapotom romlott december végére. Ekkor alakult ki az az állapot, hogy reggelente lesugárzó fájdalommal ébredtem, ami miatt sántikálva járkáltam fel alá a lakásban 1-2-3 órákig. Továbbá napközben is többször előjött a fájdalom mozdulatoktól és tevékenységtől függően. Ekkor valóban megijedtem és rájöttem hogy mindent alá kell rendelnem a sérvem meggyógyulásának.

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://porckorongservem.blog.hu/api/trackback/id/tr955097053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása